Mer succè!

Två svenska akter idag.

Först ut var Brynolf & Ljung som körde kl 10.30 lokal tid. Det gick mycket
bra, eller som Peter sa efterå: "Det kunde ha gått 100% sämre, men bara 3%
bättre. De var alltså väldigt nöjda med sitt framträdande. Som jag tyckte
så var det främst vid fyra ställen i akten som de rev ner mest applåder.
Första framtrollningen av tennisrack, andra framtrollningen av tennisrack,
när klotet faller sakta från blocket ner mot golvet och "the lean". Jag
har aldrig sett någon som använt "the lean så snyggt som Jonas o Peter.
Mycket bra jobbat!

Sen var det dags för Johan ståhl som körde ca 15.10. Det gick också
riktigt, riktigt bra. Inga missar. Han körde hela akten till musik utan
prat, vilket i mitt tycke är till en stor fördel för Johan. Han rev ner
många spontana applåder. Den största under akten var vid framtrollning av
kaffetermos på slutet. Han fick också väldiga applåder efter akten som vi
svenskar naturligtvis bidrog med så mycket det gick.

Tycker mig kunna se skapliga placeringar för alla tre svenska akter vid
detta FISM. Skulle heller inte förvåna mig om det blir nån pallplats..

mvh

Jimmy Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0